پدیده تراول

مالدیو را به سواحل بی‌نظیر، جزایر مرجانی، دنیای زیر آب و تجملی باورنکردنی می‌شناسند. این کشور دارای طبیعتی باشکوه و زیبا است. مالدیو با داشتن ۱۲۰۰ جزیره و ۲۶ جزیره مرجانی، آب‌های شفاف و جذاب، سواحل شنی، صخره‌های باشکوه و تفریحات مالدیو، هرساله گردشگران زیادی را از سراسر جهان به سوی خود جلب می‌کند.

جزایر مالدیو در طی سال‌های گذشته دست‌خوش تغییرات زیادی شده است. بیشتر جزایر مالدیو دارای ویلاهای مجلل و نخلستان‌هایی بی‌پایان هستند که چشم‌ها را به خود خیره می‌کنند. مالدیو با ترکیبی از رنگ‌های سبز، آبی و سفید در طبیعت خود بهشتی روی زمین است. انتخاب از میان جاهای دیدنی مالدیو کار آسانی نیست؛ پس با پدیده همراه شوید تا با بهترین تفریحات مالدیو آشنا شوید.

موج سواری در مالدیو

آب های اطراف جزایر مالدیو

آرام و بدون موج هستند! اما باید به شما بگوییم که بعضی از جزایر یک پکیج هیجان انگیز موج سواری را برای شما مهیا کرده اند. همه اقامتگاه ها دسترسی مستقیم به موج ندارند، اما به راحتی با قایق های جزیره می توانید به نزدیک ترین مکان موج سواری بروید و از این تفریح مهیج در مالدیو لذت ببرید.

موج سواری

زیردریایی نهنگ

در بعضی از جزایر مالدیو زیردریایی هایی وجود دارد که با کمک آن ها می توانید تا عمق 1.3 متری آب را نیز تماشا کنید و از دیدن موجودات شگفت انگیز دریایی لذت ببرید. این تفریح برای کسانی که از غواصی و بودن در آب های آزاد هراس دارند، بسیار مناسب است. شما بدون شیرجه زدن در آب می توانید کنار ماهی ها و دیگر موجودات دریایی قرار بگیرید و زندگیشان را از نزدیک تماشا کنید.

زیردریایی نهنگ (Whale Submarine) فرصتی استثنایی برای تجربه تور ۴۵ دقیقه‌ای زیر آب اقیانوس هند است. این تجربه هیجان‌انگیز را می‌توان به گشت‌وگذار در باغی تشبیه کرد؛ با این تفاوت که برخلاف همیشه شما در فضایی قفس مانند در زیر آب هستید و دنیای زیر آب در حالی که کشتی شما از میان آن عبور می‌کند، تماشاگر شما خواهد بود.

زیردریایی نهنگ یکی از نقاط جذاب گردشگری مالدیو است که شما را به تماشای شیرماهی، کوسه‌های سفید صخره‌ای، لاک‌پشت‌های عظیم، ماهی‌های زرد و قرمز و جعبه‌ماهی زرد می‌برد. برای کسب این تجربه می‌توانید از ساعت ۹ صبح تا هشت شب به این جاذبه مراجعه کنید.

زیر دریایی نهنگ

تور نیم روزه پیاده روی

گر در فکر سفر به مالدیو برای داشتن یک تجربه غنی تفریحی و فرهنگی هستید، یک تور پیاده روی دقیقا همان چیزی است که به آن نیاز دارید. یک تور نیم روزه پیاده روی در شهر ماله داشته باشید تا تاریخ و فرهنگ کشور مالدیو را کشف کنید. این یک تور گروهی کوچک با راهنما است که شما را در مکان‌ های دیدنی مختلف راهنمایی می ‌کند. گشت‌ های پیاده‌ روی برای زوج‌ ها در مالدیو، از محبوب ترین تفریحات مالدیو به شمار می آیند.

سفر بین جزیره ها

حین مسافرت در بهشت جزیره ها، مالدیو، تجربه جذاب سفر بین جزیره های زیبای آن را از دست ندهید چه اقامت در یک جزیره خصوصی را انتخاب کنید و چه تصمیم تان ماندن در یک هتل پرجنب ‌و جوش در پایتخت باشد، کاوش در جزایر عجیب و غریب مالدیو که هر کدام به خودی خود چیزی منحصربه ‌فرد دارند و تجربه شگفت ‌انگیزی را برای شما ایجاد خواهند کرد را امتحان کنید. این یکی از بهترین تفریحات مالدیو است.

رستوران های زیر اقیانوس

میل کردن یک غذای خوش طعم در زیر آب در مالدیو

مالدیو یکی از معدود اماکن دیدنی جهان است که رستورانهای زیر آب دارد. برای مثال رستوران ایتها در جزیره رانگالی اولین رستوران تمام شیشه ای زیر آب در جهان بود که ساخته شد. در این رستوران زیبا شما می توانید با چشم اندازی 180 درجه به حیات زیر آّب شام خود را میل کنید. تصورش هم جذاب است! نه؟

رستوران زیر دریایی

غواصی

شنا کردن یکی از مفرح‌ترین تفریحاتی است که یک انسان تجربه می‌کند و سکوتی که در آن هست بیش از هر چیزی جلب توجه می‌کند. هنگام شنا کردن فقط خودتان هستید و صدای آب که در گوشتان می‌پیچد و مزه‌ای خاص که در دهان خود حس می‌کنید. اگر در منطقه‌ای ساحلی زندگی کرده باشید نیز لذت شنا کردن را بهتر درک می‌کنید. غواصی کردن نیز حس فوق‌العاده‌ای را در انسان ایجاد می‌کند و گفته می‌شود که غواصی در مالدیو حس دیگری دارد. یکی از بهترین جاذبه های گردشگری مالدیو حیات وحش دریایی آن است و یکی از بهترین کارهایی که می‌توان در کنار این حیات وحش کرد، غواصی است. به محض اینکه وارد آب شوید با ماهی‌های رنگی و مرجان‌های زیبا روبرو می‌شوید که حسی تکرار نشدنی را در شما ایجاد خواهند کرد.

اگر می خواهید شاهد تعداد بیشماری از موجودات آبزی باشید، غواصی بهترین گزینه در میان تفریحات مالدیو است. شما می توانید تقریبا ۷۰ گونه مختلف از صخره های مرجانی رنگارنگ و بیش از ۷۰۰ گونه ماهی و دیگر موجودات آبی را مشاهده کنید. دمای گرم آب اقیانوس تجربه غواصی را در طبیعت برای شما بسیار خاص تر می کند.

بهترین زمان برای غواصی در مالدیو بین ماه های ژوئن تا اکتبر و دسامبر تا مارس است.

غواصی

آب درمانی و اسپا

یکی از کارهایی که می‌توان در کمال آرامش در مالدیو کرد آب درمانی است به خصوص وقتی از سفرهای زیاد خسته شده باشید. در مالدیو برای این کار وقت و امکانات زیادی خواهید داشت و با توجه به اینکه اکثر اقامتگاه‌ها دارای مراکز آب درمانی خصوصی هستند دسترسی به چنین تفریح و درمانی سخت نیست. ماساژهای مخصوص مالدیوی نیز در این مراکز برای شما ارائه خواهد شد.

لذت بردن از اقامت در یک ویلای زیبا

بیشتر مردم فکر می کنند که اقامت در مالدیو خیلی گران است، اما همیشه این طور نیست! شما می توانید در ویلاهای ساحلی جزیره با قیمت مناسب تر اقامت کنید. این ویلاها بسیار لوکس هستند اما نسبت به هتل ها قیمت مناسب تری دارند. در این صورت شما می توانید با پرداخت هزینه کمتر اقامتی لوکس را در جزایر مالدیو تجربه کنید.

کلام آخر

قدم زدن در پایتخت مالدیو، ماله (یکی از کوچک ‌ترین پایتخت‌ های جهان) و بازدید از اسکله ‌های ماهیگیری و موزه ملی را فراموش نکنید. اگر غواص هستید، دیدن کشتی غرق شده مالدیو و کوسه نهنگ ها را از دست ندهید. و البته سواحل را هم فراموش نکنید: ماسه های نرم که به سمت صخره های رنگارنگ در زیر آب های آبی درخشان کشیده می شوند.

اگر شما هم قصد سفر به جزایر زیبای مالدیو را دارید، با همکاران ما در آژانس گردشگری پدیده بال تماس بگیرید تا بهترین تور مالدیو و بهترین هتل های مالدیو را به شما معرفی کنیم.