پدیده تراول

بیمه‌های مسافرتی توسط شرکت‌های مختلف بیمه‌ای ارائه می‌شود که هر شرکت با توجه به شرکت کمک رسان خود دارای شرایط و طرح های متنوع و قیمت‌های متفاوتی است. اگر بار سفر بسته‌اید و یک سفر خارج از کشور پیش رو دارید و در انتخاب بیمه مسافرتی خارج از کشور خود دو دل هستید، با ما همراه باشید تا با مطالعه چند نکته ساده بیمه‌ای بتوانید یک بیمه نامه کامل با قیمت مناسب خریداری نمایید.

بهترین بیمه مسافرتی چه امکاناتی باید داشته باشد

انتخاب طرح‌های بیمه مسافرتی: انتخاب طرح بیمه مسافرتی که متناسب با نیاز های سفری که در پیش دارید باشد، از مهمترین مسائل در انتخاب شرکت بیمه است. چراکه برخی از شرکت‌های بیمه طرح‌های مختلف بیمه‌ای از قبیل بیمه مسافرتی دانشجویی یا بیمه مسافرتی طرح زیارتی و… را ارائه می‌کنند که شما می‌توانید با آگاهی از این طرح‌ها از آن‌ها استفاده کنید.

داشتن اپراتور فارسی زبان: در کشوری که به آن جا سفر کرده‌اید و اتفاقی افتاده که نیاز به کمک و استفاده از بیمه نامه مسافرتی داشته باشید، داشتن اپراتور فارسی زبان می‌تواند کمک بسیار بزرگی برای شما باشد.

اعتبار شرکت کمک رسان: تعداد شرکت‌های کمک رسان در ارائه خدمات بیمه نامه‌های مسافرتی زیاد است و از بین این شرکت‌ها، شرکت بیمه‌ای که تاکنون توانسته در ارائه خدمات و جبران خسارات در خارج از کشور موفق عمل کند می‌تواند بهترین انتخاب باشد.

خدمات ارائه شده: سرعت و کیفیت خدمات ارائه شده از سوی شرکت‌های بیمه‌گر در زمان حوادث و در پرداخت خسارت از دیگر گزینه‌هایی است که می‌تواند در انتخاب بهترین بیمه مسافرتی موثر باشد.

نحوه پرداخت خسارت: جبران خسارت بیمه نامه های مسافرتی خارج از کشور توسط برخی از شرکت‌های بیمه در همان کشور با اطلاع رسانی به شرکت بیمه انجام شده و در برخی از شرکت های بیمه بیمه گذار باید هزینه را شخصا پرداخت کند و با ارائه مدارک لازم می‌تواند بعد از بازگشت به کشور، هزینه را از شرکت بیمه دریافت کند.

بیمه مسافرت خارج از کشور

سقف تعهدات بیمه مسافرتی: سقف تعهدات در بیمه نامه‌های مسافرتی در جبران خسارات در زمان حادثه می‌تواند از گزینه‌های مهم در انتخاب شرکت کمک رسان

باشد، ممکن است یک پوشش مشترک با سقف تعهدات بالاتری توسط شرکت بیمه دیگری ارائه شود. از ان رو با داشتن سقف تعهدات بالا دیگر نگرانی برای شما در زمان خسارت نخواهد داشت.

قیمت بیمه مسافرتی: از آنجاییکه قیمت بیمه مسافرتی در مقابل پوشش‌هایی که ارائه می‌دهد بسیار اندک است، قیمت بیمه مسافرتی باید آخرین گزینه در انتخاب بهترین بیمه مسافرتی باشد. بیمه مسافرتی ارزان شاید نتواند جبران خسارت شما را به صورت کامل پوشش دهد.