پدیده تراول

بسیاری از اقامتگاه ها در مالدیو بالاترین کیفیت فعالیت می کنند، هتل‌ های کلاس جهانی در بسیاری از جزایر مالدیو پراکنده شده‌اند و به راحتی میتوانید اسپاهای پیشرفته و رستوران‌های متعدد را در میان جنگل‌های سرسبز و سواحل بکر مالدیو پیدا کنید

این جزیره رویایی که به مالدیو بهشت روی زمینتفریحات فراوانی را برای میهمانان خود تدارک دیده است. تفریحاتی که هرکدام در نوع خود هیجان‎ انگیز و منحصربه‌فردند. در تور مالدیو شما می‌توانید از ورزش‌های آبی لذت ببرید، وعده غذایی خود را در یکی از رستوران‌های زیر آب مالدیو میل کنید وگشت‌و‌گذار در مراکز خرید مالدیو یک خرید حسابی داشته باشید.

اگر قصد سفر به مالدیو، بهشت رویایی قاره آسیا را دارید و در انتخاب هتل لوکس خود دچار تردید شده‌اید؟

مالدیو به هتل‌های لوکس معروف است. هتل‌هایی که در کنار ساحل قرارگرفته‌اند و با چشم‌اندازهای بی‌نظیر و امکانات عالی سفر شما را خاطره‌انگیزتر خواهند کرد.

بهترین زمان برای سفر به مالدیومه تا اوت است.در این مقاله بهترین هتل‌های 5 ستاره مالدیو را برای شما معرفی می‌کنیم تا با خیال راحت‌تری محل اقامت خود را برگزینید.

هتل پارادیس آیلند ریزورت Paradise Islasnd Resort

پارادیس آیلند همانند اسمش رؤیایی و خارق‌العاده است. بهشتی زیبا در میان جزیره مالدیو که با امکانات بی‌نظیر خود بهترین مکان برای اقامت لاکچری پسندان است.

هتلی است که نفس شما را در سینه حبس خواهد کرد و لحظات شیرینی را در مدت اقامت شما در این هتل رقم خواهد زد. این هتل لوکس و زیبا که ساخت آن به سال ۱۹۹۴ باز می‌گردد، تمام تلاش خود را برای کسب رضایت مشتریان خود می‌کنداو تمام اتاق‌هایش چشم‌اندازی روبه‌دریا دارند. دکوراسیون ساده اما شیک، نورپردازی عالی، سرویس خواب راحت و … از ویژگی‌های این اتاق‌ها هستند. همچنین مسافران این هتل می‌توانند با صدای امواج دریا به خواب روند و صبح نیز در حالی که نسیم ملایم نوازششان می‌کند همچون پرنسس‌های افسانه‌ای از خواب بیدار شده و صبحانه را در بالکن رؤیایی هتل میل کنند.

رستوران هتل پارادیس آیلند نیز همانند سایر قسمت‌های آن فضایی منحصربه‌فرد دارد و انواع غذاهای ژاپنی، ایتالیایی و خوراک های دریایی را ارائه می‌دهد. مسافران با اقامت در این هتل می‌توانند از استخر، سالن اسپا و سالن ورزش استفاده کنند.

این هتل تفریحات فوق‌العاده‌ای دارد؛ شما می‌توانید هم از استخر عمومی هتل استفاده کنید هم از استخری که در بعضی از سوئیت‌ها وجود دارد. کودکان نیز می‌توانند از استخر مخصوص خودشان و زمین‌های بازی استفاده کنند. اگر دوست دراید که کمی در سکوت به تمرینات یوگا بپردازید، این هتل‌ کلاس‌های عالی را با مربی حرفه‌ای برای یوگا برگزار می‌کند. هرگونه خدمات آرایشی و بهداشتی در این هتل برای مهمانان ارائه می‌شود. شما در ساحل می‌توانید از چترهای آفتابی و تخت‌ها و صندلی‌های مخصوص استفاده کنید. اگر به تفریحات آبی علاقه دارید و دوست دارید کمی آدرنالین خون‌تان را افزایش دهید، می‌توانید با پرداخت هزینه در این تورها شرکت کنید و لحظات مهیجی را تجربه کنید.

آدرس: Lankanfinolhu, 08420 Male City, Maldives

این هتل 5 ستاره است و دارای ۲۸۲ اتاق است.

پارادیس آیلند

هتل شرایتون فول مونت ریزورت اند اسپا مالدیو ( Sheraton Maldives Full Moon Resort & Spa )

سواحل سفید، آب های شفاف کریستالی و آفتاب طلایی و درخشان از حذابیت های خاص این هتل زیبای بی تظیر است، این هتل لوکس و 5 ستاره هر چیزی را که برای یک اقامت فراموش‌نشدنی برای شما لازم است فراهم است.

اتاق‌های هتل زیبا رو به دریا و دسترسی را به ساحل برای شما راحت کرده است. اکثر اتاق‌ها دارای یک استخر خصوصی و وانی رو به دریا است

اتاق‌های ماه عسل در این هتل به بهترین شکل ممکن برای مهمانانی که به قصد سفر شیرین ماه عسل این هتل را برمی‌گزینند، حاضر می‌شود. بالکن اتاق‌ها، با صندلی‌های مخصوص رو به منظره چشم‌گیر دریا مبله شده‌اند تا مهمانان در این فضا با آرامش بیشتری استراحت کنند و از هوای فوق‌العاده این منطقه لذت ببرند. اینترنت بی‌سیم در تمام اتاق‌ها قابل دسترس است و یخچال، امکانات تهیه کردن چای و قهوه و بطری‌های آب معدنی رایگان برای مهمانان فراهم شده است.

آدرس: Furanafushi Island, North Male’ Atoll, Republic of Maldives, 08240 Male City, Maldives

این هتل 5 ستاره است و دارای ۱۷۶ اتاق است.

هتل کنراد مالدیو (Conrad Maldives Rangali)

یک خانه دوطبقه با اتاق‌خواب مستر و همه امکانات لازم. کجا؟ تقریبا ۵ متر زیر اقیانوس هند. به نظرتان این یکی از بهترین هتل های مالدیو نیست؟ بالای آب دو اتاق خواب و یک حمام با وان با منظره اقیانوس در اختیار شماست. هر وقت بخواهید مربی فیتنس و ماساژ حرفه‌‌ای در اختیار شماست. و البته جت اسکی اختصاصی هم دارید.

اما داستان اصلی زیر آب اتفاق می‌افتد. کافی است از پله‌های مارپیچ پایین بروید یا از آسانسور استفاده کنید تا به اتاق‌خواب شیشه‌ای خود برسید. تخت شما در میان آکواریومی قرار دارد که دور تا دور آن ماهی‌ها در حال شنا هستند. یک سرآشپز اختصاصی ۲۴ ساعته در اختیار شماست و هر آنچه اراده کنید را برای شما آماده می‌کند. و نهایت ماجراجویی این است که شبانه به غواصی زیر آب بروید و درخشش صخره‌های مرجانی و برخی ماهی‌ها را زیر آب ببینید.

سوئیت‌های این هتل که تا ۵۰۰ متر وارد اقیانوس شده‌اند، رو به دریا با منظره‌ای فوق‌العاده هستند. لذت قدم زدن در دریای بلورین و کم‌عمق را شما در این مجموعه لمس خواهید کرد. همه اتاق‌ها با دکوری زیبا و با وسایل چوبی شیک مبله شده‌اند

حداقل قیمت ویلاهای هتل کنراد ۱۳۰۰ دلار است که با توجه به امکاناتی که در اختیار شما قرار گرفته کاملا ارزشش را دارد.

آدرس: Rangali Island, 00180 Mandhoo, Maldives

این هتل 5 ستاره است و دارای ۱۵۰ اتاق است.

کنراد مالدیو

هتل جزیره هوراوالی – Hurawalhi Island Resort

هتل Hurawalhi Island Resort از نظر زیست محیطی نوآورانه است. این هتل یک استراحتگاه جدید ۵ ستاره مخصوص بزرگسالان و دارای بزرگ ترین رستورانهای زیر آب

جهان، غرفه نوشیدنی های استوایی و ویلاهای شیک است.

این اقامتگاه پنج ستاره با یک پرواز ۴۰ دقیقه ای با هواپیمای دریایی منظره از ماله قابل دسترسی است و ۹۰ ویلا از جمله ۳۰ ویلا ساحلی را برای بزرگسالانی که به دنبال یک تعطیلات رمانتیک هستند ارائه می دهد.

هتل جزیره هوراوالی

هتل ولاسارو مالدیو

هتل ولاسارو مالدیوز از معروف‌ترین هتل‌های مالدیو است که خدمات بی‌نظیری را به میهمانان خود ارائه می‌دهد. این هتل علاوه بر اتاق، خانه‌های ویلایی دارد که با سقف و کف‌های چوبی محیطی خنک را برای میهمانان فراهم می‌کند. تمام اتاق‌ها به تهویه مطبوع، پنکه سقفی، تلویزیون صفحه تخت و اینترنت پر سرعت مجهز هستند و با رنگ‌های سفید و نیلی تزئین شده‌اند. علاوه بر این میهمان اتاق می‌توانند از منظره‌ی وسیع اقیانوس که روبرویشان قرار دارد لذت ببرند.

هتل ولاسارو تفریحات ویژه‌ای را برای میهمانانش در نظر گرفته است. شما می‎‌توانید با کشتی تفریحی به تماشای زیبایی‌های مالدیو بنشینید، اعصاب خود را با شرکت در کلاس‌های یوگا تقویت کنید و در مراسم رقص‌های محلی مالدیو شر کت کنید.

این هتل ۵ رستوران و دو کافه با غذاها، دسرها و نوشیدنی‌های لذیذ دارد، این رستوران‌ها با منظره روبه اقیانوس، بهترین مکان برای سرو یک وعده رویایی و گپ‌وگفت‌های عاشقانه هستند.

تراس اختصاصی، موسیقی زنده، زمین تنیس، محوطه بازی ویژه کودکان، فضای ماهیگیری، غواصی، مرکز تناسب اندام و اسپا از دیگر خدمات این هتل هستند.

ولاسارو مالدیو

رستوران و بار سابسیکس (Subsix at Niyama)

سابسیکس در واقع بخشی از جزایر خصوصی نیاماست که در آن می‌توانید ۶ متر زیر آب غذا بخورید یا نوشیدنی میل کنید. برای رسیدن به این رستوران ابتدا باید با قایق موتوری به آنجا برسید، بعد از پکان جذاب رستوران پایین بروید تا به سالن غذاخوری آن برسید.

تازه وقتی وارد سالن شدید به عظمت آن پی خواهید برد. دیوارهای کاملا شیشه‌ای که ماهی‌ها و سایر جانوران دریایی از ورای آن مشغول شنا و بازی هستند. سقف رستوران که شبیه جانوران دریایی طراحی شده. و آثار هنری ایتالیایی که گوشه گوشه رستوران دیده می‌شود.

اگر به جزیره و رستوران منحصر به فرد آن وابسته شدید می‌توانید یکی از ویلاهای نیاما را انتخاب کرده و در آن اقامت گزینید. علاوه بر تمام امکاناتی که سایر هتل‌های پنج ستاره مالدیو دارند، این هتل برای اقامت‌های بالای پنج روز مزایای دیگری هم در نظر گرفته. برای مثال اگر بیشتر از ۵ روز در هتل نیاما بمانید ۶۰ دقیقه ماساژ رایگان،‌یک تجربه فیلم‌دیدن زیر آسمان پرستاره به همراه یک سبد پر از غذا و نوشیدنی، و یک صبحانه شناور روی آب را تجربه خواهید کرد.

شوع قیمت این ویلاها از ۷۴۲ دلار برای هر شب است. که التبه با توجه به امکاناتی که دریافت می‌کنید و نزدیکی به رستوران سابسیکس کاملا ارزشش را دارد.

سابسیکس

جمیرا مالدیو – Jumeirah Maldives

هتل JUMEIRAH MALDIVES هتلی فوق العاده لاکچری در کشور مالدیو است. به لحاظ طبقه بندی ، جزو هتل های پنج ستاره مالدیو دسته بندی می شود.

جمیرا مالدیو یک استراحتگاه جزیره‌ای لوکس تماماً ویلایی است که توسط آب‌های فیروزه‌ای جزیره مرجانی شمالی احاطه شده است و از فرودگاه ماله به راحتی با قایق تندرو یا هواپیمای دریایی قابل دسترسی است. این استراحتگاه رومانتیک دارای معماری چشم نواز و فضای داخلی الهام گرفته از اقیانوس است..

۶۷ اقامتگاه دو طبقه یا در ساحل. هر ویلای پنت هاوس، چه در ساحل واقع شده باشد و چه بر فراز تالاب آبی کریستالی، زندگی در فضای باز و سرپوشیده محیط مناسبی را هم برای دورهمی های دوستانه و حریم خصوصی رمانتیک با مناظری چشک نواز در محیطی خیره کننده و منحصر به فرد فراهم می کند.

جمیرا مالدیو

آژانس پدیده تراول بعنوان مجری تخصصی تورهای جنوب شرق آسیا ، این هتل را رزرو خواهد کرد.

برای دریافت اطلاعات تکمیلی کافی است با همکاران ما در آژانس پدیده تراول در تماس باشید . علاوه

تور مالدیو، سایر تورهای جنوب شرق آسیا را نیز برگزار می کنیم .

و برای دریافت ویزای توریستی مالدیو با کارشناسان بخش تورهای خارجی تماس حاصل فرمایید